SZKOLENIA

 

 




W odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą z prowadzenia mediów społecznościowych
i tajnikami jak najskuteczniej poruszać się po internecie.

OPIS SZKOLENIA:

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do małych biznesów – właścicieli i ich pracowników. Miejsc, które niekoniecznie mają duży, miesięczny budżet na agencję, dodatkowego pracownika od obsługi social media i wolałyby dostać narzędzie, dzięki któremu zadania te mogliby przejąć obecni pracownicy/sam właściciel. Cukierni, salonów piękności, restauracji a także firm, które już mają swój dział marketingu, ale chciałyby go jednak trochę zmodernizować. Osób, które w digital marketingu chciałyby pracować. Będziemy się skupiać na obsłudze marki w social media.

Kasia


Z marketingiem związana od 2013 roku, z tym internetowym od roku później. Swoje pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji reklamowej Publicis, gdzie była odpowiedzialna za obsługę globalnych klientów, takich jak P&G. Cztery lata spędziła pracując w redakcji bloga jednej

z najbardziej popularnych, polskich blogerek modowych. Magister marketingu internetowego warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Pomysłodawczyni i strategiczny umysł Socialowych Świrów.

Kuba



Dziecko internetów. Kiedy z ekscytacją pokazujesz mu śmieszny filmik, na który się właśnie natknęłaś, odpowiada – “stare! widziałem to tydzień temu!”. Kreatywna bestia z lekkim piórem, która, jako Creative Director, kieruje całym zespołem innych kreatywnych, a ich wspólna praca sprawia, że nasi klienci nie dają się zwariować w świecie social media! 

AGENDA SZKOLENIA:

I. STRATEGIA – bez tego ani rusz.

  • Filary komunikacji i jak je znaleźć, żeby odpowiadać na potrzeby konsumentów
  • Analiza konkurencji – czyli uczmy się na błędach innych
  • segmentacja klientów – czyli jak, gdzie, o jakiej porze i do kogo?
  • Wybór odpowiednich kanałów komunikacji
  • Socialmediaplan, czyli jak wizję przekuć w działania.

WARSZTATY z budowania strategii marki

PRZERWA NA KAWĘ

II. CONTENT – czyli co i jak tworzyć, żeby inni chcieli oglądać?

  • Identyfikacja wizualna
  • Co “się klika” na Facebooku?
  • Co “się klika” na Instagramie?
  • Zdjęcia telefonem – jak robić to dobrze?
  • Kreatywne InstaStories
  • Sklep i jego wykorzystanie w InstaStories
  • Przykłady fajnie prowadzonej komunikacji
  • Najczęstsze błędy i jak ich unikać?

WARSZTATY z robienia zdjęć telefonem

PRZERWA NA LUNCH

III. ADSY – czyli jak wypromować nasz content?
– rodzaje reklam
– Fb Ads Manager
– jak tworzyć reklamy, żeby docierały?
– jak je ustawiać?

bonus IV. TIKTOK i jego potencjał biznesowy
– czyli trzy słowa o tym, czy to rzeczywiście tylko “ta aplikacja, w której ludzie tańczo”

Gdzie?
Biuro Odbyte, Warszawa, max 4 osoby
Maseczka odbyta gratis
W cenie: lekki lunch ugotowany przez red. Kohaną

Kiedy?
II edycja – COMING SOON

Czas trwania szkolenia: ok. 8h. (w tym przerwa na lunch)

Cena:
699 zł/ osoba (cena zawiera lekki lunch ugotowany przez red. Kohaną xD)

Rezerwacja miejsca na szkolenie następuje po zakupie go w Sklepie Internetowym Socialowych Świrów. Według regulaminu, klient ma 24 godziny, aby opłacić zamównienie. W innym przypadku rezerwacja miejsca na szkolenie przepada.

*Wystawiamy fakturę bez VAT. Jeśli jej potrzebujesz, dane wpisz w komentarzu do zamówienia.

CHCESZ ZOSTAĆ SOCIALOWYM ŚWIREM? NAPISZ DO NAS!